قبول کن این سهم بزرگ ما از دلتنگی عادلانه نبود و نیست همین که قبول کنی شاید فراموشی ات بخشیده شود کفر نمیکنم ، فقط دلتنگم ... از یاد رفته ها...
ما را در سایت از یاد رفته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: شنبه 25 تير 1401 ساعت: 5:54
برای از تو نوشتن ناتوان و رنجورم ، کاش زبان موسیقی را میدانستم تا دردهایت را ، تنهایی ات را ، رنج سالهای زندگی و کوچ ناگهانه ات را به نت های بی مانندی مبدل میکردم که بماند تا همیشه ی این روزگار ، این روزگار نامراد ...
از یاد رفته ها...ما را در سایت از یاد رفته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: شنبه 25 تير 1401 ساعت: 5:54
ما را در سایت از یاد رفته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 654 تاريخ: شنبه 25 تير 1401 ساعت: 5:54